سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ پرورش شتر مرغ

وبلاگی بری آموزش اصول و روش های پرورش شتر مرغ، آشنایی با انواع بیماری های شتر مرغ و روش های درمان آن، آشنایی با رفتار و خصوصیات ظاهری شتر مرغ و...
نظر

دستگاه جوجه کشی شترمرغی 16 تایی مخصوص جوجه کشی از تخم نطفه دار شترمرغ طراحی و تولید شده است و شما از این دستگاه میتوانید در مزرعه های پرورش شترمرغ نیز استفاده فرمایید ، توجه داشته باشید که نوع شانه ها ، سیستم های به کار رفته در این محصول به طور کلی برای شترمرغ طراحی و تعبیه شده است و امکان جوجه کشی از پرنده دیگری بغیر از شترمرغ در این دستگاه امکان پذیر نخواهد بود.

مجهز به دو سنسور به صورت مجزا در دستگاه جوجه کشی 16 عددی

دستگاه جوجه کشی شترمرغی 16 عددی دارای  دو سنسور کاملاً مجزا میباشد که امکان سنجش دمای محیط دستکاه و همچنین رطوبت و دمای داخل دستگاه را فراهم آورده است ، سنسورها بعد از سنجش این دو میزان دما و رطوبت به دست آمده را به برد مخابره می نمایند و برد نسبت به تنظیم و اعمال پرتکل جدید اقدام مینماید ، برتری این سیستم در این است که دستگاه حتی اگر در محیطی بسیار گرم و یا بسیار سرد قرار گیرد دمای بیرون دستگاه را مورد سنجش قرار خواهد داد و نسبت به دمای بیرون پرتکل اجزایی فن ها و المنت ها را تغییر خواهد داد تا در دمای سرد یا گرم نیز دمای داخل دستگاه را تثبیت نماید.

سنسور داخلی دستگاه به دلیل حساسیت بیش از حد در تنظیم دما و رطوبت از نوع SHT انتخاب شده است که بسیار دقیق بوده و قادر است دما و رطوبت را به صورت همزمان مورد سنجش قرار دهد ، این در حالی است که در دیگر دستگاه های جوجه کشی شما بایستی حتماً از دو سنسور یکی برای سنجش دما و دیگری برای سنجش رطوبت استفاده نمایید. حسگر SHT محصول شرکت SENSIRION واقع در سوئیس میباشد که فقط یکبار برای همیشه در سوئیس کالیبره میگردد  و دیگر نیازی به کالیبره نخواهد داشت بر خلاف دیگر دستگاه های جوجه کشی که بعد از هر چند دوره جوجه کشی بایستی کالبره گردند. سنسور ثانویه دستگاه نیز بر روی برد تعبیه شده است که وظیفه سنجش دمای بیرون دستگاه را بر عهده دارد. با سیستم دقیق سنجش و اعمال دما و رطوبت در دستگاه جوجه کشی شترمرغی 16 تایی امکان خطا صفر میباشد.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر در مورد این ندستگاه به لینک زیر مراجعه فرمایید

 

https://www.eig-shop.com/product/دستگاه-جوجه-کشی-شترمرغ-16-تایی/